Hemgaranti hanterar sedan tidigare alla skador inom Hemklok-försäkringen och kommer framöver även hantera betalningar och övrig kundtjänst. Vi på Hemgaranti är glada att kunna erbjuda förnyande kunder ytterligare ett år med samma trygghet som föregående år – och till samma pris!

 

Klicka på knappen nedan för att acceptera erbjudandet och registrera ditt autogiromedgivande hos bankgirocentralen:

Du får en bekräftelse från Hemgaranti så snart medgivandet blivit registrerat. Fram till årsförnyelsen av Hemklok-försäkringen ska premien betalas till SBM som tidigare. Hemgaranti kommer efter förnyelsen aktivera betalning via det nya autogiromedgivandet och du får därefter ditt försäkringsbrev för kommande period.

Om du hellre vill betala försäkringspremien årsvis via e-postfaktura eller har några andra frågor, ber vi dig att skicka ett e-postmeddelande till oss på: kundtjanst@hemgaranti.se. Det går också bra att ringa kundtjänst på tel 020-212424.

Vi ser till att huset fungerar:


Värme

Ring oss om värmepumpen lägger av!


El

Ring oss om elsystemet krånglar!


Vatten

Ring oss när vattnet sprutar ut på golvet!


Avlopp

Ring oss om du får stopp i avloppet!


Akut hjälp

Snabbt på plats vid akuta fel – kostnadsfritt!